alternative pictures from an alternative midsummer.

härlig kväll igår. det grillades körv, det dracks öl och det spelades en hel massa kubb. men då vi suger på kubb, tog det väldigt lång tid. efter att solen gömt sig bakom husen fattdes även ett mindre härligt beslut att gå till en kille som hade fest. det visade sig vara ett riktigt så kallat "wiener party". så då fattade jag och johan beslutet att hemgång var nästa punkt på schemat. när romain senare svarade "stora essingen 1 minut" på taxibolagets frågan om vart han ville åka ifrån skrattade vi gott, och jag blev väldigt glad när jag rusare nerför rulltrappan och insåg att sl har bytt till sommartidtabell.

en glad romain.

johan och gabbe i vackert motljus.

annso var inte jättenöjd över att ha mig i sitt lag.

det enda sättet att ta ner kungen på.

en glad gabbe.

det enda sättet att ta ner kungen på är inte alltid det lätta sättet.

johan ville hemskt gärna att jag skulle komma ihåg vad jag drack hela kvällen.


yesterday was lovely. had a nice bbq in the park and played some games. nice and easy, nothing special, just good friends havin' a good time.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0