over.

jag lånar ett uttryck och säger att jag helt enkelt är över. snart iallafall. idag har vi övar och övat. killarna från contakt kom för att repa och jag fylldes av så mycket glädje när de rev av bästa låten. vill så gärna lägga upp bilder, men det får bli imorgon. efter sändningen klockan ett. innan dess är det massor som skall fixas, och innan dess behöver jag sömn. men just nu smakar två dagar gammal pasta carbonara gudomligt och ja, jag sitter här med ett glas vin för att varva ner. citerar mig själv: "jag är så full av tankar, känsor, inspiration och energi att jag bara skulle behöva ligga med någon!". precis så kändes det när vi var på väg hem från tumba för någon timme sedan. stay in school.

fokus i studion.


today has been very very busy in the studio, but oh. my. god. itäs going to be one great show. will post pictures tomorrow!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0