peace & love.

sommarvärmen trycker sig emot mig som om den vore ett påstridigt äckel på dansgolvet. jag vill ha åska. inatt. sitta uppe och kolla på true blood med vinden vinande och regnet piskande mot fönsterrutan. rensa upp luften lite. önskar att jag kunde vara hos mina pussgurkor i borlänge. men får nöja mig med en härlig spotify-lista istället.



right now i wish i could be at the peace & love festival in borlänge. but i can't. so i listen to he bands who are playing at spotify instead.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0