pour julia.

hemma. äntligen. har idag konstaterat att jag aldrig mer kommer att leva ett normalt liv. igår konstaterade jag att jag kommer att dö antingen när jag 1.) går mitt över gatan, mot röd gubbe, och blir överkörd av en bil eller 2.) äter och pratar samtidigt och då sätter mat i halsen. måste. lära. mig. slappna. av. men först ska jag längta lite efter julia. och dans. dans dans dans.




i need to learn how to relax. to calm down. just realised that i'm either gonna die being hit by a car crossing the streets, or choking on food whilst trying to talk and eat at the same time.

comments
Postat av: julia

saknar dig i massor.

2010-06-19 @ 23:59:27
Postat av: julia

o jag blir glad nar du skriver om mig. For det betyder att du inte glomt bort mig..=)

2010-06-20 @ 00:00:40
Postat av: Anonym

o jag blir glad nar du skriver om mig. For det betyder att du inte glomt bort mig..=)

2010-06-20 @ 00:01:06

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0