slice it up.

utan tvekan en bra dag på jobbet. jag kommer säga jobbet, istället för praktikplatsen. det känns så fånigt, för jag jobbar ju faktiskt. imorgon blir det ytterligare en dag med artiklar, bloggande och annat som jag trots allt tycker är sjukt kul. sedan blir det middag på skolan med mina pojkar, och sen redigering. med lite öl. var förbi skolan en timme idag, och de är så duktiga mina två. jobbar på som svin, och as, och innan måndag kommer vi ha fått ihop det hela till en bra dokumentär. känns skönt.

sex gånger korv blir sex körvar.


if you haven't noticed, i eat a lot of sausage.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0