slow it down.

det blev sällskap iallafall. langens lägenhet har svämmat över, och på grund av det kan han inte laga mat. därför så föreslog jag att han kunde komma över för thaikycklinggryta. varmt välkommet var det förslaget, och även om det var svårt, lyckades jag förklara hur det mesta hängde ihop i true blood så att vi kunde se första avsnittet av tredje säsongen. dessutom höll han med om att alexander skarsgård alltid levererar. tur. vet inte om jag hade kunnat somna utan att ha sett det. nu ska jag dock somna gott, för att ta nya tag på redaktionen imorgon. den som inte gillar allsång på skansen på facebook redan, klickar här nu, och gör det bums!


bid lånad härifrån.

true blood sesaon three started off well. so excited to see the next episode.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0