what i need.

okej. nu är det såhär att gruppen jobbat på som bara tusan ute i tumba. jag sitter i skolan och pillar med att få ut ett visst typsnitt i en viss storlek. det går sådär, kan jag säga. och dessutom skulle vi behöva...

...ett gäng fina och lediga människor som kan låtsas vara gäster när vi repar.
...icke ömtåliga lp-skivor.
...kunnigt folk som kan agera tekniker under sändning. (flytta mickar, lampor och sådär)

är det är någon som känner sig manad kan den väl titta in i mina ögon och se hur snällt jag ber. jag skojar inte, vi sitter i klistret och behöver hjälp. hör av er!



we need more people to work at our studio show on friday. we're kind of screwed.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0