breakfast in the morning.

det finns en anledning till att man äter frukost på morgonen. iallafall för min del. för öm man äter frukost som lunch smakar det liksom inte riktigt samma, plus att hela matcykeln blir framskjuten. men vet ni vad, idag spelar det ingen roll. för jag äter frukost sent för att jag hade en fantastisk kväll igår. alla var superfina, det kom så sjukt mycket folk och filmerna är så bra. och inte nog med det lyckades vi spela upp vår film. som vi kämpat med. visst, några bilder byttes ut mot den alltid så trevliga "media offline"-texten och jag var tvungen att dubba en scen. men what the heck, we made it. efter festivalen mötte jag upp med malina på east och drack en välförtjänt vodka cranberry. god i miss 'em. att jag var tvungen att vänta på tunnelbanan i en timme på gullmarsplan på grund utav "störningar i ordningen" på t-centralen gjorde inget heller. jag var för trött för att bry mig.


don nelson - some kinda shuffle.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0