clean between.

"tandläkarbesöket skulle gått på 990 kronor." ouch, sa jag och tittade på min tandläkare. som för övrigt hade fler fräknar än jag sett på någon annan innan. hon log tillbaka och berättade om dethär fantastiska bidraget man får, och då jag inte gått på två år får jag 600 kronor i bidrag. så jag betalade 390 kronor och gick därifrån med ömmande tandkött. att ta bort tandsten med laser är inte så sexigt som det låter. jag dreglade ner på kinden, kände hur det rann ner på halsen och kände mig seriöst handikappad och förnedrad. men tandläkaren och tandsköterskan försäkrade mig om att jag var den duktigaste tjejen de tagit bort tandsten på och att jag var så duktigt som bara bet ihop. bokstavligt talat. nu skall här tränas mina vänner. tre veckor sedan senast. har lagat lunch som skall intas efter träning, så innan träning intas knäckemacka med lite, lite honung och en skivad banan. saftigt, och mättande.


comments
Postat av: denizs

mmm älskar ditt nagellack! :-D jasså haha jag visste inte att man kunde ha banan på mackan! :D är det gott? nyttigt är det iaf!



TACK TACK TACK! blir sjukt glad av att höra det!! kommer aldrig sluta haha men säg till om du vill se ngt speciellt tema av bilder på bloggen ngn gång! :)

2010-03-19 @ 00:03:10
URL: http://denizstrom.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0