don't deny yourself your freedom.

hemma. efter fem timmar och en kvart i bilen var det skönt att bli upphämtad av lillasyster med pojkvän och få skjuts sista milen hem. körningen var ganska skonsam, och tack vare mulet väder men uppehåll behövdes varken solglasögon eller vindrutetorkare. iallafall tills jag kom till ljungby. men då är man ju nästan hemma. nissastigen kan vara den absolut tråkigaste vägen att köra. ni vet när man vet att man är nästan hemma, men ändå inte. jaja, nu ska jag minsann vila lite. sträcka på benen och slappna av.



the wombats - moving to new york. våren 2007 lyssnade jag jättemycket på en skiva i bilen. denna skiva trodde jag att jag förlorat. hittade den dock idag och blev så glad att jag var tvungen att lyssna på (nästan) alla låtar två gånger.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0