get yourself together.

sista rycket nu. 21.30 flyger jag söderut, så innan dess ska allt vara fixat så att jag med gott samvete kan vara borta under morgondagen och helgens inspelning. var uppe med tuppen idag, och åt frukost med moa. mysigt. klockan nio togs det tio bilder av mig framför en vit vägg. tydligen ser jag snäll och vänlig ut. förhoppningsvis är det precis vad poolia söker. men vi får väl se. i vilket fall som helst är jag snygg i håret. alltid nått.

inviger nya kungen&hertigen tischan. matchar håret sketfint.


comments
Postat av: denizs

hahaha guud jag vet hon är genialisk den där maria!!



oooj så långt hår du hade innan! men det ser fortfarande hur fint ut som helst! :D



wow du måste längta som fan ju det kommer ju vara hur fint väder där som helst då!



i några år då?? berätta några roliga minnen? :D



veckorna går för snabbt..helt sjukt! ska på kina fest i morgon^^

2010-03-11 @ 15:09:07
URL: http://denizstrom.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0