give me a sandwich. or thirty.

suck. dethär med spons är inte det lättaste. speciellt inte när vi snackar trettio mackor till en produktion som antagligen mest kommer att roa ens klass och deras vänner och bekanta. suck. dessutom är jag lite putt över att inte kunna åka till åre med philip morris nästa helg. visst, jag ska ha födelsedagsfest, men oj vad åre hade varit kul jättekul. jaja, vad är väl ett gäng event i åre... nu får jag rycka upp mig och ta tag i dethär. med sponsring. om någon vet någon som har trettio mackor att ge bort en lördag vore jag tacksam för tips. eller tio. eller fem. allt är välkommet!
om inte jag kan åka till åre får åre komma till mig.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0