growing up is fun.

idag har jag varit väldigt vuxen. bortsett från att jag försov mig har jag idag sprungit en massa ärenden, skaffat tandvårdsförsäkring och tagit ansvar för att lisa skulle komma i tid till skolan. lisa har blivit av med sin telefon, jag sa fel tid till henne igår, så idag fick jag åka hem till henne och hämta henne. helt enkelt. nu ska här göras lite fler ärenden, och sen en sista lektion i final cut. imorgon hemåk till laholm. väntar på sista minuten biljetter på sj. segt värre.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0