home sweet f-ing home.

södertälje. första gången jag besöker denna stad. första gången jag besöker femfemnoll. första gången jag ler med hela ansiktet när djn äntligen spelar en låt som jag inte dansade till när jag var tolv. första gången jag åkte bil med linda och fanny sent på natten med chokladbollar i mun. nöjda med kvällen är vi, helt klart. många nya kompisar, och många komplimanger till oss och fresh. nice. imorgon är en annan dag och jag hoppas på fint väder och kanske en promenad genom stan.

en utav de gamla godingar som spelades ikväll.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0