i need some fine wine and you need to be nicer.

träningen igår satt fint. som ett smäck, skulle man kunna säga. efter en halvknasig eftermiddag satt ett glas vin som ett rejält smäck, kan man verkligen säga. dessutom ter det sig på ett så fantastiskt sätt att jag med lite tur då och då kommer att kunna vakna ett stenkast från skolan. ett uppvaknande helt i min smak, skulle man kunna uttrycka det som. tjejen i kassan på ica uttryckte sig dock såhär igår eftermiddag:

"visst jobbar du på bolibompa?"
"näe, du kanske kan ha sett mig på kattis&company?"
"oh nej, jag kollar bara på barnprogram..."

nu blir det möte med producenterna. fräsigt.

comments
Postat av: Anonym

Hej kusin!

Hoppas allt är bra med dig. Apropå smäck, sitter det blå nagellacket som en...=) Kul att du gillar det! Själv har jag inskaffat ett i denimblå som ska målas på i helgen. Jag har tyvärr inte Mich's mejladress, men Hugis har den nog så jag ska be honom att vidarebefodra den till dig - om han inte redan har gjort det.

Lycka till idag!

Kramis.

2010-03-17 @ 09:06:31

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0