kick ass baby.

vilken kväll. kom hem efter en mycket skön middag, med ett glas vin för återställning, hos claudia och johan. värsta fina tapeten fick johan upp under kvällen, och jag fick känna bebisen vicka på rumpan i magen. jag längtar så tills den kommer. jag ska passa den massor och vara en sju helsikes låtsasmoster eller vad man nu ska kalla mig. den får kalla mig vad den vill, bara den inte kallar mig tant emelie.

nu kallar sängen som om den visste precis hur mycket jag saknat den under dagen. imorgon väntar ännu mer redigering, och sedan lite redigering. och just det, jag ska ta tag i mitt liv också. så var det. must not forget. men tills dess, lite skön god natt musik.



yann tiersen - summer 78.

comments
Postat av: denizs

fyfan vad jag längtar till sommaren!!?!?! :@



aaaa..fan jag skulle ta en massa kort på det..ngt som jag också hatar är när man har en as bra face dag då allt sitter så jävla rätt i ansiktet men alla vill bara sitta hemma och kolla på film..



måste prövas! jag tycker om gröt och banan på! *mums



tack tack tack! :D då fortsätter jag bara med det då ;) absolut det är bara att hojta till om det är ngt! :-)



min helg var rätt nice!! men nästa kommer nog vara bättre! :-)

2010-03-23 @ 14:41:19
URL: http://denizstrom.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0