pimp(le) it.

fest. allt jag tänker på är fest. snart ska jag ha världens jättekalas på pontus! brunnsgatan. för snart fyller jag 25 fucking jävla år. det är galet. men jag har inte så värst mycket ångest, älskar uppmärksamhet, älskar mina vänner och vill därför fira födelsedagen med pompa och ståt. men innan jag fokuserar på det måste jag fokusera mera på projektplanen, budgetar och annat man måste fokusera på som producent. jag är som vanligt lite stressad. jag är lite stressad hela tiden. all stress har gett mig små utslag i ansiktet. stressfinnar. suck.



lite james brown får igång mig så bra...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0