chillaxin' with rosé.

efter en heldag på svt med massa bra information och nya bekantskaper slängde jag av mig linnet och la mig raklång på filten i vitabergsparken. jag fick ett glas rosé i handen och mådde som en kung. härliga sommar. härliga fräknar. jag älskar mina fräknar. och två eftermiddagar i solen räckte visst för att de skulle börja synas på näsan. när mina färknar börjar synas blir jag extra somrigt glad. därför blir det att ta på sig klänningen ikväll. inte för snyggt, och inte för sött. utan lagom. hoppas att ni alla fått chansen att njuta iallafall lite av vår kära vän solen.


de är kanske små, och inte så jätte många. men somriga, det är de, mina små fräknar.

comments
Postat av: Filippa

Fin fin fin bild på FIN FIN FIN EMELIE!



PUSS!

(gillar caps)

2010-05-24 @ 13:43:39
URL: http://filippaarjag.blogspot.com

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0