distant from other interests on your favorite weekend.

idag har det för ovanlighetens skull varit trevligt att åka tunnelbana till skolan. dessutom har jag hittat ett perfekt sätt att peppa igång mig under den 30 sekunder långa hissfärden upp till skolan. jag lyssnar på phoenix - lisztomania, och dansar loss. men bara om jag åker ensam. funderar dock på att få fler att dansa lite i hissen på mornarna. kanske skulle ge mig på de stackars människorna som idag kommer till skolan för att genomgå samma tortyrliknande intervjuer jag genomgick för ett år sedan. vi har fått stränga order om att sköta oss. det vill säga, inte låtsas att vi är cp eller väsnas överdrivet mycket.



det är inte classixx mix jag brukar dansa loss till egentligen, men det går också bra.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0