hectic tuesday.

sådär ja. då har man varit i tumba, åkt till gärdet, slängt i sig lunchen och hängt på sig väskorna med utrustningen. i eftermiddag ska vi spela minigolf med kodjo, och sedan möta upp med marcus palm. vi snackar alltså en heldag med stand-up. för övrigt hörde jag detta samtal på bussen häromdagen:

tjej 1: "fan vad skönt, jag känner mig inte lika full längre."
tjej 2: "skönt..."
tjej 1: "jag var nästan riktigt packad där ett tag alltså, haha..."
tjej 2: "när du låg på golvet menar du?"
tjej 1: "haha, ja precis. alltså jag är så jääääävla schöööön."

klockan var ungefär 19.30 och tjejerna började alltså precis nyktra till. nice.


skönaste mixen på skönaste låten. shake-a-long.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0