how about a quickie.

okej. snabb uppdatering. efter att ha köpt ett par vita converse hängde vi en stund med alla turisterna i stan. sedan åkte jag till norra brunn för att intervjua peter wahlbeck med mina pojkar. sen åt mamma, syster och jag tapas på halv grek plus turk. sen tappade jag min ena handske ich blev skitsur. nu försöker jag övertala en besökande engelsman att inte gå till trädgården, utan istället ta en öl med mig på annat, icke-inträde ställe, på söder. annars ska jag bara mysa med syster och mamma. får se hur det går. turistbilder kommer sen.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0