it's london time.

ooooohhh, vad jag är peppad! taggad, och peppad. galet pigg efter en fantastisk frukost på det lokala lilla fiket på hörnet här på gärdet. har hunnit köpa flygbuss biljetter, kolla upp tåg, skicka lite mail och skall nu skriva en att-göra-lista till studiogruppen. måste hjälpa producenten carolina nu när jag ska vara borta så många dagar. hela fem dagar (eller ja, fyra hela dagar) skall spenderas i london. kommer bli så härligt. antagligen mindre bloggande dock, men förhoppningsvis desto finare bilder nästa vecka. jag lämnar datorn hemma. ångest.

jag och malin plockar hem våra pojkar. året är 2005.

block party - banquet.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0