one single thing on my mind.

dethär med att vara singel kan vara bra knepigt ibland. dethär med att lära känna en ny människa kan vara knepigt ibland. dethär med att bli varse om att man bara blir äldre, och att tiden springer iväg, kan vara skrämmande ibland. jag försöker inte att tänka på det, men så pratade jag och en kär klasskamrat om det idag. vi kom båda fram till att dethär med att hitta en normal, fin och kompatibel individ som man vid ett senare tillfälle (förslagsvis när båda är 30) kan gifta sig med ifall båda är singlar, kan vara en god idé. jag har fem år kvar till 30. min kära klasskamrat har ett. eller inte ens det. om sju månader är han inte singel. då är han ensam. detta har ett vist kollobarn förklarat för honom. min kopatibla individ har skaffat flickvän, men vi får väl se vad som händer de närmaste åren.


bilden är lånad härifrån.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0