take a ride.

jag har gjort något skithäftigt. iallafall enligt min mening. efter att jag och olle visat daz hur det går till på stureplan, tog vi oss till debaser slussen. vi blev dock inte långvariga, för olle och daz var oerhört angelägna att åka hem. de hade nämligen fått tag på två killar som kör gamla motorcyklar med sidovagn. som taxi. så vi tog motorcykeltaxi hem. i ösregn. skoja inte att det var två nöjda killar som tjoade hela vägen hem. jag blundade mest hela tiden för att inte få vatten i ögonen. men vilken grej! kan verkligen rekommenderas! nu blir det mys i solen med mor och syster. sommar!

på east.

nöjd daz på motorcykeltaxi.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0