up to date.

oavsett vad det betyder eller inte, så måste jag få lov att be om ursäkt för bristande uppdatering denna helgen. jag har fått gliringar om att jag inte borde få ångest för att jag inte bloggat på en hel dag, och även ett par fingrar i revbenen när jag med panik i ögonen knåpade ihop ett inlägg igår kväll innan det var dags för salem al fakir på berns. men jag skiter i det. för jag älskar min blogg och kommer alltid att göra det. punkt slut. nu ska jag dock sluta jiddra om det och istället jiddra lite om veckan som kommer.

jag är så glad så att jag nästan dör för på torsdag kommer min mamma och min syster hit!


och på onsdag ska jag se deadmau5 på berns, och innan dess ska jag bränna ut mig i skolan, och efter det ska vi (förhoppningsvis) intervjua peter wahlbeck, och på fredag kommer darren från london och hälsar på och sen ska jag ha världens mysigaste helg. kärleksvecka på hög nivå.

min kamera suger. detta är den enda bilden (utav 26) som blev bra.

salem al fakir - keep on walking.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0