wax on, wax off.

tro det eller ej, men det jag sett fram emot mest med londonbesoket var att fa mina bleka ben vaxade. slangde in en brazilian pa det, men blev inte mer an 300 kronor fattigare. prisskillnaden ar lojlig. i vilket fall som helst har det varit varmt och skont, och jag och johanna fick en skon morgonpromenad fran chalk farm till soho. jag drog vidare till kilburn och skonhetssalongen jag brukade ga till. givetvis kunde jag inte halla mig ifran primark, utan spenderade latt £65 pa en timme. mycket fint. bilder kommer senare. eftermiddagen har spenderats i crystal palace park, och medans kidsen ska somna, vantar jag pa att jag och kusinen med fru ska bestalla lite indiskt. hungrig som fa efter langa promenader. harligt!

camden lock. good old camden lock.

frukost pa pret. good old pret.

snygga skyltfonster pa selfridges. good old selfridges.

harlig dinner date i parken med skona sma barn. mysigt!


comments
Postat av: Ellie

Åh va mysigt du har det :)

Vill se allt du köpt

Hälsa Fred och Michelle, och sötatse kidsen.

Puss puss

2010-05-29 @ 12:38:40

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0