we don't need no education.

jag är ingen skolmänniska. egentligen. jag hatar att plugga. egentligen. jag hatar att binda upp mig. egentligen. därför passar en ky-utbildning mig perfekt. att jag dessutom lyckats få en praktikplats på allsång på skansen i sommar känns mer än fantastiskt. imorgon skall jag till svt på utbildning minsann. lära mig hur deras webbpublicerings program fungerar. spännande. så nu blir det sängen, marsch bums.

för övrigt är nya kitsuné skivan snorbra. och så är moa hemma igen. härligt! (jupiter - vox populi.)

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0