what if the world went silent.

ibland får jag höra att jag pratar för mycket. att jag pratar för högt. ibland får jag höra att jag borde sänka musiken. att jag spelar för högt. ibland stör jag mig på grannen ovanför som kollar på tv för mycket. med ljudet för högt. idag har jag dock knappt sagt ett ord, förutom de som yttrats när jag pratat i telefon. jag har varit ensam hemma hela dagen. och vet ni vad? inte en enda sekund har här varit tyst. musik blandat med dunkandet från en hammare våningen nedanför. och jag har älskat det. för även om jag uppskattar tystnaden ibland, mår jag så mycket bättre av att aktivera mina trumhinnor. idag har de alltså bland annat aktiverats av p3 dans. och bland annat denna låten.

bilden har jag snott här.


swedish house mafia - one. - längtar efter att få komma ut och jobba nattklubb med brudarna och dansa!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0