back to school.

i morgon ska jag till skolan. för jag går visst i en sån. men när man varit på praktik sedan mitten på juni känns det ju helknasigt att ens tänka tanken på att gå dit. hade det inte varit för mina söta klasskamrater hade jag nog skolkat. och sovit bort halva måndagen. som man får göra när man jobbat och slitit en hel lördag och sen hamrat stolar och haft inflyttningsstädning en hel söndag. men god natt på er då!

i lördags hade klassen maskerad utan mig. förra året hade vi också maskerad. då var jag baby. och blond.


comments
Postat av: Ellie

Fina Sis,

Ha en fin måndag, pusss

2010-11-15 @ 09:32:14

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0