i am a fool. with a silent friend.

35 minuter in i programmet och framåt kan ni skåda mitt fettiga hår. min snålhet lyser långt ifrån med sin frånvaro utan är ganska tydlig. bitter och jävlig. marie är också med. men hon säger mara "mmm" en gång. jag satsar alltså stenhårt på att bli hon den där du känner igen, men du vet inte riktigt från var...



so marie and me went to huddinge a few weeks ago to have dinner on tv. the show was aired tonight. i've got filthy hair and am quite bitter. but hey, gotta put and edge to the show, right?

comments
Postat av: Ellie

Hahaha klockrent ;)

Gött jobbat!

Pusss

2010-11-26 @ 09:48:04
Postat av: Anonym

:DD haha. kul programidé

2010-11-26 @ 12:32:55
URL: http://ludvig.yo.se
Postat av: Anonym

SNABBT TEST, BLIR KOMMENTARER LOWERCASE?

2010-11-26 @ 12:33:23
Postat av: emelie

svar till anonym: såklart de blir lowercase. lite utav min grej att utesluta versaler...

2010-11-26 @ 13:01:23
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0