siesta! 2011. you game?

ingen tvekan. jag studsar upp och ner i soffan. ler med hela kroppen och pulserar energi ända ut i fingertopparna. siesta! 2011. jag ska dit. oavsett om familjen ska dit eller inte. who's with me? (ni som inte fattat grejen kollar senaste avsnittet av psl på festival. så är ni game ni med.)

bilden lånade jag här.


no doubt i'm going siesta! next year. the haven't released the line-up yet, but i don't care. psl on festival got me in the mood for hässleholm. thank you!

comments
Postat av: Anja

Åhå! Jag gruvade mig som attan för att jag missade Siesta i år så 2011, då jävlar.



Btw, såg du Familjen nu på Debaser för ngn helg sen? Jag tyckte att förbandet var sjukt bra, den tjejen är fantastisk!

2010-11-10 @ 14:55:52
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: milly

åh jag såg det avsnittet och blev så hiiiimla sugen på festival!!! fiesta nästa alltså!



soppan är en potatis-purjolöksoppa som vi har prövat oss fram till. aaaaas god. den innehåller: potatis så att det räcker, en purjo, vatten så att det räcker, grönsaksbuljong, några vitpepparkorn och ett eller två lagerblad. koka allt tills det blir mjukt, sila bort vätskan. mixa det som blir kvar '(ta bort lagerbladet dock) och tillsätt vätskan tills önskad tjockhet. seeenkommer det magiska. en skvätt grädde! såklart. och ja, det är getosttoast som ligger bredvid, och det passade så himla bra till!

2010-11-13 @ 02:51:14
URL: http://millyb.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0