this is not ok.

klockan är 18.13 när börjar skriva dagens första blogginlägg. i min värld är det inte okej. låter kanske patetiskt och som att jag har en ohälsosam inställning till vad ens dag ska innehålla. men i min värld ska den innehålla en så pass lång lunchpaus att jag iallafall hinner lägga upp ett pytteinlägg. jaja. hemma från en hektisk dag i skolan och snart bär det tillbaka in till stan för föhandsvisning av the romantics och vinmingel med malina. känns skönt att iallafall kunna få ett bra avslut på en rent allmänt pissig dag. slutklagat. börjar om med pepp. har ni också haft en pissig dag kan ni kommentera av er här, se det som en klagomur, men avsluta med att länka till en pepplåt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0