he kicked my ass.

jag måste bli starkare. och tuffare. började kickboxningspasset med att köra mot en kille som såg rätt stark ut. och det var han. jättestark. han kickade skiten ur mig och jag var tvungen att byta partner. han bad om ursäkt, men jag skämdes mest. helt slutkörd åkte jag trumpet hem. där möttes jag av en fantastisk doft, moah hade lagat vegetarisk lasagne som smakade gudomligt. nu blir det återhämtning i soffan i väntan på att våra vänners liv ska börja. fick nys på den här videon:


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0