here we go again.

jag tar tillbaka mitt statement om att sluta ragga. för jag kanske måste göra det ändå. det lutar nämligen åt att jag är i behov av en ny lägenhetskompis från och med 1 december. men egentligen vill jag inte ha en ny lägenhetskompis. jag vill bara ha moah här. får jag inte det så vill jag ha en lägenhet närmre stan. vilket betyder att såvida ingen kan kirra en lägenhet åt mig lite snabbt får jag helt enkelt ge mig ut på krogen, leta upp någon som (per skulle uttryckt det) ser snäll och trevlig ut och säkert är beskyddande och lugn. och vill att jag flyttar in hos honom. eller så får jag vika ut mig på facebook. igen. eller köpa. ångest. hjälp!



i take it all back. i'm not giving up hitting on men. at least i might have to concider that as an option in finding someplace to live. moah is moving out, and i kind of don't want someone else to live here but her. so i might have to go out more often, to find a decent, nice looking man to house me. or put myself out there on facebook. again. or buy a flat. big step. shite...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0