not even convincing enough to convince myself.

okej då. jag erkänner. vi fick flest fel på quizet. ena frågan handlade om kings of convenience, och vilket sidoprojket Erlend Øye är med i. min hjärna sa the whitest boy alive, men min mun vägrade liksom forma orden. så vi skrev vet ej. detta påpekade jag givetvis för per s-l och langen fyllde i att jag hade en riktig vinnarskalle. vet inte vad han fått det ifrån. hur som haver vaknade jag med feber och halsont. så jag somnade om och äter nu frukost till favoritskivan med kings of convenience och läser mitt i söderort. mer om spisbränder i farsta än tragiska olyckor i sibirien.



i admit it. we we're wrong at many of the questions. but the most annoying one was about kings of convenience, and what side project erlend Øye is in. my brain said the whitest boy alive, but my mouth just didn't sound it out. oh well. i woke up with a cold and decided to sleep it of. so now i'm having breakfast listening to my favourite album with kings of convenience. just because.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0