put your hands up for pigs feet.

innan vernissagen åt jag, moah och h rotmos med lunchkorv, lingon och senap. seriöst, vad gott det är. mera korv. mera rötter. sånt gillar jag. nu visar det sig att jag även gillar fötter. anthony som ställde ut hade lagat till grisfötter i proper african american soul food spirit. vi bangade inte, utan smakade. konsten var fin och fötterna goda.

blev ingen bild på grisfötterna men här är låten jag haft på hjärnan hela dagen.


so before the vernissage i had dinner with moah and h. bangers and turnipmash with mustard and lingonberry. awesome. i just love that. i also seem to, maybe not love, but at least like pigs feet. anthony who was exhibiting, had cooked pigs feet the proper african american soul food style. we had to try it, and i must say i was kind of surprised. not too bad!

comments
Postat av: Fancy

Tack sötnoooos! :D JA fika! :D Jag kan och i på fredag innan kl 13 eller efter kl 18! Vad sägs om det? :) Pusss <3

2010-10-04 @ 23:08:56
URL: http://imfancy.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0