back to schwork.

trots att jag har lite, lite feber känns det bra att vara tillbaka på svt. siten ligger uppe, karolina, gunilla och pär är på plats. en liten, men fin redaktion. nu fattas bara linn, sen är vi i stort sett fulltaliga. att vi dessutom kommer få hjälp utav en kille jag gillar starkt, gör det hela ännu roligare! vem det är, får ni reda på imorgon skulle jag tro... nu ska jag renskriva frågorna vi ska ställa till banden under pressdagen imorgon, och sen blir det lunch med favorit-frida på baluba! sen, ska jag hem och sova bort den där sista febern...



so i'm back at work. just for two days, but from next week i'm so on it again. this time as web editor for a show called "dansbandskampen". very excited, even if the fever i caught on saturday still brings me down slightly. so i'm off to baluba to have lunch with frida, and then home to get some rest. big day tomorrow with the press conference for this show!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0