i f****** did it.

skam den som ger sig. klarade milen på 00:54:35. sprang till sandsborg, sen lite vilse och till slut gav jag järnet runt gubbängens idrottsplats. när jag stannade klockan på strax över 10 kilometer blev jag så glad över att jag fixat hela rundan på under 55 minuter. helt själv. så fint det satt! nu steker jag pannbiffar så det står härliga till. heja mig!

how great do i feel? very, very, very great! i managed to run 10 k in less than 55 minutes. alone. i got slightly lost, but i made sure i kept running with an average speed around 05'30" per kilometer and when i reached the sports field in gubbängen i put in that next gear and got in at 00:54:35. awesome.

comments
Postat av: mamma

Vad du kan springa hoppas du får ett pris om inte, så har du redan fått ett, bra kondition o bra självkänsla.

Ha en härlig dag

2010-09-24 @ 07:20:52

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0