like. do not like.

febern har släppt. men energin är tillräckligt låg ändå för att jag ska ge upp för dagen, och trilla i säng. men först ska jag skriva ihop en liten lista. för det är sånt bloggare gör ju. jag kallar den saker jag gillar och inte gillar just nu. top fem.


damons blogg har blivit nominerad till årets blogg i blogawards 2010.
damons svar på frågorna veckorevyn ställde till honom.
elfte timmen.
popcorn.
mitt nike+ armband.


mrwillyboy och ett gäng andra kungsholmare målar över mina gator. känns helt klart som ett hot.
febersvett.
att en viss matbutik vid slussen, uppgång götgatan, sålde dålig kyckling till mig.
folk som överdoserar after shave. det har jag iofs aldrig gillat.
ullareds-serien.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0