screw you rain.

satans skithelvete. det regnade. massor. jag trampade i en vattenpöl och mina dri-fit var inte längre så väldigt dry. jag fick mördarhåll och blev kissnödig. gav upp och landade på 4,5 kilometer. då slutade det att regna och hilmen blev klarblå på två minuter. jag svor, åkte hem och köpte istället lite, lite godis. jag har börjat med lördagsgodis. det funkar ganska bra. sen vred jag på varmvattnet och sköljde bort min ilska. jag skyller på regnet.

lagar så mycket korv stroganoff att det krävs två stekpannor och lyssnar på p3 live med muse från roskilde.


damn. the rain was too heavy and i ended up with a realy bad side stitch so i decided to give up. as i did so the rain stopped and i went home. gutted. treating myself with a lovely dinner and a few pieces of candy. it is saturday.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0