steaming hot.

jag är fylld med så mycket känslor. glädje över att så många dök upp och spred sin kärlek på plattan idag. ilska över att de nya skorna inte alls var så snabba som jag hoppats på. lycka över att ha ett så fint gäng att springa med. lätt sorg och förvirring av att ha bränt vid riset såhär sent på kvällen så att brandlarmet gick och hela lägenheten luktar skit. suck. här har ni iallafall nästan hela gänget och vårt senaste tillskott. en tjej! nu ska jag byta lakan i moas säng så att hon slipper sova med röklukt stickande i näsan. sen ska jag sova. och gå massor i morgon. bara 97 timmar kvar tills takesthlm avgörs. spännande...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0