pretty saturday.

lörsagsfin, brukar man ju göra sig när det är fest på g. nu är det långt ifrån fest på g för min del, men som ett avbrott i fixandet och donandet i lägenheten smetade jag på en ansiktsmask som jag hittade i en låda som jag hittat i en låda. jag tycker ständigt att det är roligt att läsa de små texterna som finns till exempel på produkter som ansiktsmasker. på denna förtydligades det, på två ställen, att ansiktsmasken inte är ätbar. jag fnissade lite och tänkte att vem är så dum som... mitt i ett fniss insåg jag hur gott den luktade. vanilj och fudge. så jag gjorde det. jag slickade lite på läppen. de borde ändra varningstexten till "produkten smakar skitilla", för att tala klarspråk. men nu är jag, eller iallafall min hy, lördagsfin!





i'm not the pampering kind of girl. but as i'm spending my saturday sorting my new flat out, i kind of needed a break. finding a salf-heating vanilla fudge facemask was just the thing i needed. what i am tho, is a fan of the instructions of usage that you see on products like this facemask. twice, thay make clear that the facemask is not edible. i smiled to myself thinking who's that stupid... me. i'm that stupid. the smell was so temting. hot fudge and vanilla. i just. had. to. lick. my. lip... they should change the instructions to something like "this product taste like shit". but now i'm nicely pampered and ready for more sorting!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0