some people talk about a guiding light.

upptäckte en tävling precis. jag brukar inte nappa på sånt, men nu gjorde jag det faktiskt. jag tror att det är för att jag i all italien-hets blivit så extremt resesugen. och klm har en tävling som handlar om både resa och inspiration. man ska dela med sig av var man hittar inspiration och så kan man vinna det. "lite flummigt" tänkte jag och jag funderade skitlänge på hur jag skulle kunna vinna en fetingresa till maldiverna. men så insåg jag att det är ju jättedumt. för jag hittar inte min inspiration där, iallafall inte vad jag vet. men jag vet att jag hittar den i ljuset. i takt med musiken. och stampandet av olika människors fötter. som möts, för stunden. så vi får väl se om jag vinner den där resan till coachella festivalen nästa år... dela med dig av din inspiration här!

maskinen. foto: emelie birgerssom/emeliebodilelisabet.se

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0