just wanna have sex, baby.

på lördag drar jag med mig siggeluring in i big brotherhuset. hon menade på att hon inte tänker gå på toa i huset. det ska jag göra. sen sa jag att jag skulle visa brösten. siggeluring ville hemskt gärna tro på detta. givetvis tänker jag inte göra det. men det är lite som det här som när man sitter i en stor, knäpptyst sal och måste hålla sig för att inte skrika ett fult ord fakt ut. eller när man bokstavligt sitter på händerna och stirrar på en knapp man inte får trycka på. så jag kan inte lova något. men det är lördagens bekymmer det. nu ska jag researcha mera. det är roligt det. men jag råkar ofta hamna på sidor som handlar om justin bieber och inte det jag egentligen är intresserad av. men seriöst, detta är rätt gulligt.


comments
Postat av: Frida

Å den är så söt den där videon.



Tack för kommentaren om klänningen, det hjälpte =). Ska klicka hem den, och med tanke på det du sa om mars och vädret så blir det den, tack än en gång ;)

2011-02-21 @ 14:42:01
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0