you say taco i say tacotuesday.

hektisk dag på praktiken/jobbet/art89/kallatvadnivill med såväl research som inspelning av nästa ana gina show. fick sköta kamera tre. den där spännande helbilden där jag kunde växla mellan två utsnitt. passade min kompetens ytterst väl får jag säga. efter det blev jag korsförhörd av ordförande och vice ordförande vid ssco om yh-utbildningar och deras engagemang för dessa, mycket givande. men mest givande var nog införandet av "tacotisdag" som premiärades på vasa. buffén var väl sådär men ölen och sällskapet desto bättre. imorgon vankas det spännande frukostfika på förmiddagen, mer om detta vid senare tillfälle, och efter det lämpligt nog besök av yh-myndigheten på skolan. alla måste vara där. men korsförhör skrämmer inte mig. sedan blir det middag på mest och kvällen avslutas med first aid kit som förband och bright eyes som head act på debase medis (slussen?). oj, andas var det visst...

riktigt såhär onöjd med tacubuffén är jag dock inte...



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0