criminal minds make great films.

man får inte filma i tunnelbanan. jag vet. men det skiter vi i. för det blir så bra. bianca är alltid bäst, elias funkar bäst efter en kopp kaffe och jag gillar inte semlor egentligen men trycker i mig en ändå. för blodsockrets skull. vi fick filmat nästan exakt allt vi hade planerat, höll tiden precis och tackar inte burger king för deras vänlighet utan istället tshirt store för att de inser vikten av good will och möjligheten att marknadsföra sig i nya kanaler. och för att de har bra ljus i sin lokal på götgatan. nu äter jag upp resterna av gårdagens carbonara och peppar för att säga hejdå till sophia. inte för att jag gillar att hon ska lämna mig för helsingfors i sex månader, utan för att det ska dansas för att glömma våra sorger i natt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0