from my point of view.

när bussen var tre minuter sen började jag stampa lite lätt i marken. visst, sl-appen visade att nästa buss från ropsten till hangövägen skulle gå först i morgon måndag. "måste vara något fel på appen", tänkte jag och stampade några gånger till. det tog mig ytterligare tre minuter att inse följande: buss 76 går inte på söndagar. det är jättelångt att gå till fots från ropsten till hangövägen. jag måste ta tunnelbanan tillbaka till gärdet och gå den tolv minuter långa promenaden till skolan.

jag stampade i marken jättehårt och köpte en toscabulle. sedan så hittar man ju så mycket roligt att fota när man går den tolv minuter långa promenaden.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0