not that loaded.

loaded på debaser bjöd på markus krunegård, strokes, the coarl, the jackson 5, johnossi med flera. vi dansade och sjöng med. kvart i tolv kurrade min mage så högt att jag var tvungen att dra till med ett "jag måste äta något, mitt blodsocker är jättelågt!". "äta bör man!" svarade vakten och lät mig gå iväg för att äta och sen komma in igen, fastän man egentligen inte får.



so i wasn't loaded at loaded at debaser but loaded gave us markus krunegård, the strokes, the coral, jackson 5, johnossi and more. we sang and danced like we were seventeen again and had a wicked time.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0