there's no such thing as a free lunch.

begav mig till svt för att äta lunch med gamla kollegorna. det börjar med att jag får en cd-skiva med dansbandskampens samlade låtar, en kopia av julallsången som jag förgyllde med min skönsång och en jättesöt lite blus av gunilla nilars. "jag tänkte att den skulle passa dig, och den passar inte mig längre.." jag får alltså kläder av storproducenten själv. känns lite ball faktiskt. men lunchen slutade även med att jag sitter på ett ptg-möte (programteknisk genomgång) för guldbaggegalan. jag sa till karolina för någon vecka sedan att jag kunde hjälpa till under sändningen, och det tog hon minsann fasta på. härligt! kommer att bli sjukt kul. och så har jag gett mig själv tillåtelse att ragga på joel kinnaman...


comments
Postat av: Anonym

Roligt att du är uppskattad.

kramar

2011-01-11 @ 16:28:46
Postat av: Elisabet

Vilken söt blus!

Jag vet en som kommer avis, Johanna G har Joel på bild på sitt skåp thihi.

Hörs imorgon, puss

2011-01-11 @ 22:52:30

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0