what a way to start this morning.

vaknade av att fastighetsskötaren ringde. han ville komma in och fixa vasken som läcker. jo jag tackar jag. han och hans kollega fixade vasken, bytte packning i blandaren och inte nog med det. de satte upp hatthyllan! visst, jag rensade överfyllnadsskddet (slang full med uråldrig gammal skit som ruttnat. luktar illa), men de är riktiga änglar. härlig start på dagen, som kommer fortsätta i samma anda. såg jag en förvirrad guldbagge irra runt på sergels torg... hm... vi kan iallafall fortsätta morgonen med en skön låt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0